Блог Миколи Зеленського

                                           «Революція гідності»  не «проспект» для бідності!..

Анонсами мої особисті думки після зустрічі з Майданівцями  21, 25.11.2016-го року на відзначенні третьої річниці «Революції гідності» та після з’їзду Спілки офіцерів  в Києві 27.11.2016р. :

 

- Чим далі час нас віддаляє від подій на Майдані трьох річної давнини, тим більше відчувається намагання всіх, хто прийшов до влади на їх «хвилі» розмити принципи,  цілі та ідеали важливої для України революції.

 

- Після РГ вкотре доводиться переконуватись у правдивості  істини переданої з давніх часів  нам і майбутнім поколінням  про те, що всі революції задумують і звершують відважні розумні люди, а ось користуються  її результатами шахраї та пройдохи…

 

- Кожна революція передбачає кардинальні зміни  у всіх сферах суспільного життя. Зміни мають робити нові люди, а не ті хто вдало пристосувався до нових умов . Політики, які прийшли до влади на фоні РГ фактично не поміняли чиновників, суддів, прокурорів, шахраїв і пройдох «з минулих влад», а відповідно очікувати кардинальних змін  марно, оскільки «пиляти під собою гілку» шахраї і пристосуванці не будуть…  Стиль життя і спосіб заробляння коштів пройдох і пристосуванців влаштовує, бо вони його виробили, накатали і їм так зручно жити і буде зручно їхнім дітям, котрі виховуються за «батьківськими» принципами . Так що ж робити? Очевидний і єдиний вихід – не дати шахраям і пройдохам  розуміти «Революцію гідності», як «проспект» для прогулянок бідних і ошуканих. Необхідно підняти громадський рух і народний контроль на такий рівень, щоб навколо кожного нормального громадянина не було жодного пройдохи чи шахрая. Для цього треба знову і знову «постаратися!», інакше на шахраїв і пристосуванців перетвориться більшість населення… А тоді вже нікому буде робити революцій!

 

- На часі обрати до Верховної Ради не економістів, юристів і бізнесменів, а нормальних, розумних бунтарів, активних патріотичних людей, які розберуться з шахраями і бандитами та знайдуть і розставлять повсюди тих, хто дійсно робитиме зміни на благо справедливого  національного і соціального суспільства. За попередні 25-ть років бачимо яких економістів та юристів навибирали, та ким вони стали!..

 

- Росія завжди була і є країною руйнівником, а російська мова носієм руйнівних ідей і одним із засобів реалізації війн, руйнацій, загарбання територій, привласнення чужого, насадження і переорієнтації суспільної свідомості .  Тому, доки в Україні не буде вирішено питання заборони російської мови, витіснення її з усіх сфер суспільного життя, ми українці будемо заручниками руйнівного впливу на рівні суспільної психіки (свідомості). Тільки реалізація Ідеї «Революції гідності» - національна держава з українською мовою і українським патріотизмом зможе вивести Україну з глибоких руйнівних процесів. Територія Західної  України самостійно навряд чи зможе вирватися з руйнівного російськомовного впливу, а тим паче створити окремий національний анклав, оскільки є за ознакою загальноукраїнським національно-патріотичним регіоном і розглядає центральну та східну частину України, як рідну тимчасово спаскуджену російським впливом  територію.

 

- Найбільше зло для України після «Революції гідності» це навіть не зрадники і шахраї, а майже тотальний перехід силових структур, особливо української армії на російську мову. Російська мова застосовується у засобах звязку (ворогам  москалям легко без перекладу перехоплювати любий текст), у військових командах, у технічних і військових термінах. Щоб переконатися у цьому достатньо не десь там, а  на Західній Україні в Бродах відвідати «елітну» вертолітну частину. Виникає питання – яку мову, та який народ  армія захищає  та як надалі збирається захищати? Скоріше військо буде теж руйнівником для самого ж себе і для соціуму, бо усе, що в Україні російською прогресуючим не буде ніколи! Карма українців і української мови у тому, що доведеться до перемоги боротися з кармою росіян і їхньою російською мовою. Визначене можна сприймати як завгодно але суті це не змінить – проаналізуйте історію імперії, хоча б з періоду Петра першого!..

 

- Ай ті форуми, технологічні конференції, навчання з перспективних інновацій, з’їзди і багато іншого з залученням молодих людей, студентів, науковців, бізнесменів, які проходять у Києві, Харкові, Дніпрі відбуваються з застосуванням майже виключно російської мови. Цікаво!– для чийого майбутнього в Україні це робиться і на яких в майбутньому українців це розраховано? Явно не тих, про яких мріяли в українській національній державі патріоти з Майдану «Революції гідності»…

 

- Революція гідності десь глибоко за перспективною змістовністю передбачала відтік (занадто «розумних», хитрих…) але не бажаючих жити на Батьківщині в епоху перемін так званих українців. Реально це не зовсім українці, бо давня приказка нагадує нам про те, що українці живуть в Україні при любих страхах і труднощах, а ось «хохлюї» вибирають тільки де краще!  Тому не треба зважати на волання псевдо патріотів  Рабиновичів, що всі найкращі втечуть, а залишаться тільки дурні. Реально ж буде набагато краще,  коли з України виїдуть усі, хто на рідній землі не хоче стати активнішим, наполегливим, здатним перебороти труднощі, позмагатися з корупцією, з  бандюками і шахраями. Бо такі люди вишукують теплі місця,  вичікують змін до кращого, а потім ще прагнутимуть повернутися, коли за них усю багнюку розгребуть… Треба ще буде думати чи варто їх потім назад приймати, бо як свідчить наступна народна приказка: «Якщо жінка (чоловік) пішла до іншого(ої), то не відомо кому повезло!»… Нехай їдуть заробляють… Шкода тільки, що такі рвуться в Європу самі, а не стараються зробити все, щоб її контури зявлялися  в Україні…

 

                                                                      Микола Зеленський

                                                                   Спілка офіцерів України

28.11.2016р.

 

 

 

 

 

Протокольна позиція виконкому Бродівської організації СОУ щодо нинішньої україномовної ситуації в Україні.

Витяг:

 

Сьогоднішня  діяльність всіх силових, гуманітарних і  інших пропрезидентських структур, а особливо запроданських ЗМІ, створили відкриту, нахабну  інтервенцію російськомовного впливу на усі сфери життя і діяльності українського суспільства!..

Ганебна  бездіяльність президентського оточення, більшості міністрів та нардепів по відношенню до захисту і утвердження української мови через лукаве загравання російськомовному продажному соціуму конкретно створює небезпеку для української  України, бо на фоні, нібито тимчасових проблем  заводить україномовних українців  у російськомовний простір. Вся гидла, яка знаючи про єдину державну мову згідно ст.10-ту КУ, озброївшись законом Ківалова-Колісніченка  (відкритих антидержавників) розправила свої «москальські плечі» і «прьот даліє буром з рускім язіквом» по усіх «сфєрах украінской жізні!..».  Хохлюї почали плодитися скрізь і всюди закладаючи бомбу у майбутнє розвитку української національної держави!..  «Хохлюй» - той, хто дозволяє собі бути гіршим від «хохла», усвідомлює себе таким, володіє українською (або знає) , адаптований до умов сьогодення, вдає де треба із себе державотворця, говорить російською, готовий обійматися і торгувати з москалями і гірше за все виховує такими ж низькопробними своїх дітей. Саме «хохлюї» відразу перейшли з міліції і різних силових структур на бік москалів-окупантів в Криму і на Донбасі…

Немало високопосадовців, одіозних осіб як міністр внутрішніх справ і йому подібні не володіючи українською мовою, не розуміючи небезпеки інтервенції російської мови дійсно на всі процеси внутрішнього життя і розвитку країни, ведуть до необхідності  україномовної  «Культурної революції».  Це може ще більше загострити внутрішні процеси  в державі Україна,як унітарного утворення з єдиною державною українською мовою, якою не володіють міністри і всі хто далі свідомо розширює мовний  простір загарбникам, перетворює навіть українські ЗМІ в здебільшого «расєйськомовні»…

Всі свідомі люди знать, що державною мовою в Україні є українська? Цій ж люди знають, що 70% населення  в Україні говорить  російською!!! Тоді ж який результат  в перспективі  хоче очікувати президент, міністри, депутати і журналісти від українства? Може, щоб всі україномовні стали на коліна і лизали зад тим, хто лиже зад москалям?!.

Ганьба  «хохлюям» і всім, хто з 1991-го року живучи в Україні вивчаючи українську мову в школі , маючи україномовних батьків і знаючи, що українську насильно знищували сотні років, продовжують свідомо продукувати російську мову, розширюючи російськомовне середовище, створюючи конкретне відкрите протистояння в суспільстві!.. Хто цього не розуміє, або дуже хоче такого протистояння, або нахабно ненавидить україномовних(парадокс!) українців!..

Треба мріяти  прагнути і творити україномовну Україну  - інакшого шляху до щасливої української України немає!!!

 

                                                    Голова Бродівської організації СОУ

                                                    Полковник                 М.Зеленський

 

17 вересня 2016рік

                                              «Откровення»(відверто)  москалеві  - грубо, але щиро!..

 

Москалюга курвій син -

Добухався в «керосин»!..

Хитро  стряпа цапську пику,

Вже не вяже падло й лика…

Пхне копита рильний скот -

В український огород

«…ну не хріну б йому в рот!»…

Хай бидлюка заковтне,

Обригається й засне…

Вже б вдавився від вражди

І подохнув назавжди…

Птах мутант,щоб двохголовий -

Впав з герба б у суп столовий…

А тризуб,щоб хтось з УКРопУ

Орлу  б сунув прямо в …опу,

 Всім пропутінським  злодюгам –

Хоч по разу б  шовінюгам!..

Взагалі ,то б – нашилити!!!

Не дають бо ж гидла жити –

Мирним, добрим людям всім…

 Бач, - не «нравімся!» ми їм…

Ох, даремно ти москалю

Розмішав нашу «менталю»…

Через «рускій» бо «язик»-

Сам собі везеш «кір дик!»…

Не Саха ми й не Чечня –

Знай бо – в тебе маячня…

Ще чуть-чуть  й тобі на зло –

«чтокать» буде западло!..

І тоді отой «могучій» -

Ти засунеш в зад вонючий…

Бо ж в якій такій біді

Заманилося тобі

Нападати знову й знову –

На рідненьку «колискову!»…

Українська – це ж перлина!

І вона не була винна

В тому, що на горі й муках –

Розплодивсь ти з «Долгоруких!»…

Десь в чужих отих краях

Вироставши на «…уйях»…

Став ото  «россіянином»

І лукавим християнином!..

Тулиш драний «рускій мір»

Насвердливши  Чукчам  «дір» -

Нафту з газом дуром  жреш,

Ніби сам повсюд  живеш!..

Відкупив «патріархат» -

Розжирів, зробивсь пихатим,

Територій нахапався,

Та ума лиш не набрався!..

На одних Земних ресурсах –

Так і блеєш у абсурдах…

Зваж «тварино», кажуть люди –

Завжди так усе не буде!..

На планеті ж, на Землі –

Є не тільки москалі!..

Щастя прагнуть всі Земні,

Щоб не гинули в війні

Діти скопом й по одинці

І не тільки українці!..

Тож, москалю – схаменись,

До свідомості звернись!..

Бо шукатимеш з лупою

Своє царство під Москвою…

Хоча зрештою не диво –

Це і буде справедливо!!!

Зря «кацапська» твоя шкура

На «хохла» поліз ти з дуру!..

Знай, зламаєш все ти дурню –

Зуби, роги, ноги й довбню!..

Не на тих ти шлеш загрози

Не у тих ти «жаждєш» сльози!..

Час тобі волать  - прости!

Ти ж бо все занапастив…

Та москальська така врода –

«нєту» совісті в «народа»!..

Тож «окститись» він не може –

Далі лупиться вороже!..

Все на Путіна киває,

Ну, а сам «убий!» волає –

«Бєй хохлов, спасай Росію!»..

Гаслом цим вражду й розсіяв…

Отже потім, щоб не нив –

Ти сам себе й похоронив!..

А ворог  твій – давно на Сході !!!

Тож на нас не гавкай – годі!..

 Українці ж є і будуть,

Та сатрапів не забудуть…

                                                    Слава Україні! 

 

 і

                                                                                               Микола Зеленський

                                                                                           Спілка офіцерів України
Вересень 2016р.

 

 

 

ВЕРТОЛІТ UH60 BLACK HAWK Сікорський.

Повернемо винахідника вертольотів на Україну

ПРОПОНУЄТЬСЯ СПІЛКОЮ ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ

Концепція до  державної цільової програми розвитку вертолітної авіації України (ВАУ) за стандартами НАТО  

 

1. Визначення проблеми, на розв‘язання якої спрямована Програма випуску в Україні середніх багатоцільових вертольотів за стандартами НАТО типу Блек-Хок.

 

Одним з факторів забезпечення сталого розвитку економіки України є задоволення її потреб в  сучасному транспорті, зокрема авіаційному. Це стосується таких галузей як вантажні і пасажирські перевезення, оборона і безпека держави, ліквідація наслідків стихійних лих і техногенних катастроф, охорона здоров‘я, моніторинг природних ресурсів тощо.

 Особливу роль в цьому відводиться вертольотам як ефективному транспортному засобу, здатному вирішувати різноманітні завдання в умовах України. Одним з найбільш використовуваних вертольотів є середній вертоліт злітною масою до 7 тонн.   

На початок 90-х років минулого сторіччя в Україні нараховувалося близько 500 діючих цивільних вертольотів радянського (російського) виробництва. Станом на 2015 рік в Україні зареєстровано біля 200 вертольотів (без урахування машин міністерства оборони), вік переважної частини з яких перевищує 20 років, а 75 % від всіх вертольотів відносяться до класу легких. Виходячи з цього, питання оновлення парку легких вертольотів нашої країни є вкрай нагальним!!!

При цьому, в Україні ніколи не було повномасштабного виробництва середніх вертольотів.

Таким чином, проблема, на розв‘язання якої спрямована Програма, складається у  запровадженні виробництва середніх багатоцільових вертольотів типу Блек-Хок за стандартами НАТО в Україні.

Створення виробництва середніх вертольотів по технології США за стандартами НАТО в Україні має державну вагу, оскільки дозволить задовольнити державні потреби у вертольотах для: забезпечення обороноздатності держави, підтримки сухопутних військ гад полем бою під час війни, яка не відомо скільки буде продовжуватись на наші Українській землі, для сільського та лісного господарств; патрулювання нафтогазопроводів і державного кордону; пожежної служби; охорони здоров‘я; ліквідації наслідків стихійних лих і надзвичайних ситуацій; рятувальних і транспортних служб; підготовки льотного складу тощо.

Проблема створення виробництва вертольотів в Україні відповідає пріоритетам державної політики і була визнана ще у 2001 році, коли уряд затвердив «Державну комплексну програму розвитку авіаційної промисловості України на період до 2010 року» (схвалено Постановою Кабінету міністрів України від 12.12.01 № 1665-25) з відповідним розділом щодо вертольотобудування!!!

У затвердженій урядом України «Стратегії розвитку вітчизняної авіаційної промисловості на період до 2020 року» (схвалено Розпорядженням Кабінету міністрів України від 27.12.08 № 1656-р) передбачено надання державної підтримки в процесі розв‘язання завдання щодо збільшення обсягів розроблення та виробництва авіаційної техніки, зокрема вертольотобудування.

Загальна потреба у модифікаціях вертольоту для зазначених вище державних потреб України  реально на потреби 2015 року оцінюється на рівні 100 одиниць. Разом з тим аналіз тенденцій розвитку світового ринку вертольотів говорить про те, що загальносвітовий обсяг поставок цивільних вертольотів на найближчі 5 років складатиме близько 4000 машин. З урахуванням цього середній вертоліт вітчизняного виробництва, з урахуванням певних обставин, може мати можливі перспективи виходу і на зовнішній ринок ( якщо з країнами НАТО буде досягнута відповідна домовленість), що дозволить збільшити обсяги його виробництва.

Витрати на створення виробництва середнього вертольоту за технологією США (НАТО) типу Блек-Хок в Україні оцінюються на рівні 100-200 млн. дол.. США, в залежності від – освоєння повного циклу виготовлення на основі ліцензійного типу із застосуванням українських комплектуючих.

 

2. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв‘язання програмним методом

 

Протягом періоду незалежності нашої держави кількість придатних до використання вертольотів невпинно знижувалася. На цей час їх кількість і технічний стан не можуть задовольнити потреби, що існують.

Виходячи з цього, постала проблема відновлення парку середніх вертольотів, що експлуатуються МОУ, міністерствами з надзвичайних ситуацій, охорони здоров‘я, транспорту і зв‘язку, лісного господарства, внутрішніх справ та іншими відомствами України, а також підприємницькими структурами.

Розв‘язати цю проблему можна двома шляхами - закупівлею готових вертольотів за імпортом, або створенням власного виробництва в Україні!!!, що вважається за краще з точки зору економічних інтересів держави.

Розв‘язання завдання щодо створення виробництва середнього вертольоту потребуватиме залучення наукового, виробничого, кадрового, ресурсного потенціалу різних галузей народного господарства України, що вимагатиме державної підтримки і міжгалузевої координації. Крім того, високотехнологічна галузь вертольотобудування потребуватиме налагодження науково-технічної та виробничої кооперації, в тому числі на міжнародному рівні, що також потребуватиме державної підтримки і міжгалузевої координації.

В процесі створення виробництва вертольотів необхідно буде налагодити міжгалузеві зв‘язки на рівні міністерства оборони, з надзвичайних ситуацій,  охорони здоров‘я, внутрішніх справ, палива та енергетики, освіти та науки, транспорту і зв‘язку, державної прикордонної служби, комітету з лісного господарства та інших відомств, а також Національної академії наук України. Для забезпечення зовнішньоекономічних зв‘язків мають бути залучені можливості міністерств економіки, закордонних справ, служб експортного контролю, митної та прикордонної.  

Сьогодні 94,4 % всієї вертолітної техніки, що експлуатується в нашій державі, представлено машинами іноземного виробництва!!! 90% -- ворога Росії!!!

Разом з тим, в Україні зберігся масштабний науковий та виробничий комплекс авіабудування та суміжних високотехнологічних галузей, включаючи наукові, проектно-конструкторські та виробничо-випробувальні підприємства, здатний ефективно виробляти авіаційну техніку світового рівня, включаючи вертольоти. Виходячи з цього, можна однозначно стверджувати, що можливості організації виробництва легкого вертольоту в Україні існують, при чому з прийнятною якістю розробки і виробництва.

До наявних в Україні технічних передумов для створення виробництва українських вертольотів слід віднести такі:

o   Є розробник двигунів та агрегатів трансмісії – Запорізьке державне підприємство «Івченко-Прогрес»,

o   Є виготовлювач і розробник двигунів та агрегатів трансмісії – Запорізьке акціонерне товариство «Мотор Січ»,

o   Є готові двигуни українського виробництва для встановлення на вертольотах – АІ-450М/М1 та МС-500В,

o   Є мережа ремонтних заводів для проведення ремонту вертольотів та їх систем і агрегатів – концерн «АвіаВоєнРемонт»,

o   Є виробничій і кадровий потенціал для організації робіт з розробки та виробництва вертольоту.

До потенційних учасників програми створення українського вертольоту в якості розробників або виготовлювачів його агрегатів, вузлів і систем  (в любому варіанті , особливо при реалізації технології США – Блек- Хок) можна також віднести такі окремі українські підприємства:

 

Найменування

Організаційно-правова форма

Можливі функції за Програмою вертольотобудування

«АгроавіаДніпро»

Підприємство об‘єднання громадян

Ремонтно-відновлювальні роботи з планера, двигуна, редуктора та несучої системи вертольоту Мі-2*

Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон»

Державне підприємство

Складання вертольоту

Ремонт головного редуктора*

Ремонт, модернізація і переобладнання*

Подовження міжремонтних ресурсів*

Ремонт агрегатів вертолітного, приладового, спеціального і радіоелектронного обладнання*

Вінницький авіаційний завод

Державне підприємство

Капітальний ремонт вертольотів*

Ремонт та  сервісне обслуговування  двигунів*

Ремонт та  сервісне обслуговування агрегатів трансмісії та несучої системи*

Завод 410 цивільної авіації

Державне підприємство

Складання вертольоту

Завод «Вуглекомпозит»

Державне підприємство

Виготовлення комплектуючих з вуглепластику

Український науково-дослідний інститут авіаційної технології

Акціонерне товариство (50% плюс 1 акція у держави)

Наукове та технологічне супроводження

* існуюча спеціалізація

 

Для розв‘язання проблеми створення виробництва середніх вертольотів в Україні вбачається за доцільне вжити таких основних заходів:

1.      Визначити Міністерство промислової політики України ініціатором розроблення державної цільової програми « Розвитку вертолітної авіації України» з розробленням проекту концепції цієї програми. Для реалізації концепції і самої програми розвитку ВАУ, необхідно провести реорганізацію всієї системи управління ВАУ, шляхом удосконалення роботи постійної міжвідомчої комісії з представництвом від АА, КБ, підприємств виробників і створенням при міністерстві оборони України управління , що об’єднуватиме армійську авіацію ( ЗС, МНС, ВПС, ВМС, ДПСУ, МВС). Це дасть змогу уникати бюрократичні перепони, корпоративні інтереси, оптимізує можливості в ремонті і модернізації техніки її обслуговуванні, переміщенні і підготовці фахівців усіх рівнів.

2.      Розробити, оприлюднити, погодити і схвалити проект концепції Програми відповідно до встановленого порядку.

3.      Прийняти рішення про розроблення проекту державної цільової науково-технічної програми створення середнього багатоцільового вертольоту типу Блек-Хок (за стандартами НАТО), визначити державних замовників, строк розроблення проекту програми та його подання на розгляд Кабінету міністрів України.

4.      Розробити проект Програми, провести його державну експертизу, погодити і затвердити Програму!

5.      Організувати виконання завдань і заходів Програми, забезпечити контроль за її виконанням, складання проміжних, щорічних і заключного звітів.

 

3. Мета Програми

 

Мета Програми полягає в тому, щоб створити передумови для нормативно-правового, організаційно-управлінського, фінансово-економічного, кадрового, матеріально-технічного забезпечення створення виробництва середніх багатоцільових вертольотів типу Блек-Хок (за стандартами НАТО) в Україні, їх подальшого удосконалення, модернізації і обслуговування в умовах сьогодення і на майбутнє.

При цьому до циклу створення виробництва вертольотів, реорганізації структур ВАУ і системи підготовки фахівців входять: проведення досліджень, розроблення документації, технологічна підготовка виробництва, дослідне і серійне виробництво, випробування, сертифікація типу повітряного судна, сертифікація виробництва, реорганізація системи управління ВАУ, підготовки і перепідготовки кадрів, об*єднання наукового потенціалу конструкторських бюро.

 

4. Визначення оптимального варіанту випуску своїх українських вертольотів на базі технології США за стандартами НАТО

Виробництво українського вертольоту покращеної модифікації із застосуванням українських комплектуючих для АА ЗСУ, МНС, ДПСУ, ВМС, МВС,  пожежної, санітарної, тощо. Спільне виробництво в Україні на основі іноземного сертифікованого типу вертольоту, що відповідатиме  стандартам НАТО . Організовується ліцензійне виробництво вертольоту Блек-Хок!

1.      Освоєння повного циклу виготовлення на основі ліцензійного типу із застосуванням повного циклу випуску за технологією США (НАТО) українських комплектуючих. Здійснюється розроблення «з нуля» як вертольоту  в цілому, так і його агрегатів, вузлів і систем, із застосуванням окремих комплектуючих виробів, що закуповуються за схемою міжнародної науково-технічної та виробничої кооперації. 

 

5. Шляхи реалізації і строк виконання Програми:

 

Виходячи  з різних варіантів створення виробництва середніх вертольотів в Україні, а також оцінюючи витрати на їх реалізацію, на першому етапі доцільно провести переговори з США і запровадити пропоновану  саме США технологію повного циклу випуску вертольотів типу Блек-Хок на базі українських авіапідприємств ( що відповідає стандартам НАТО!).

За такого рішення орієнтовний строк запровадження технології США (НАТО) – п’ять років.

В процесі виконання робіт зі створення виробництва середнього вертольоту в Україні необхідно буде вирішити, зокрема, такі завдання:

Удосконалення нормативної бази

·        Укладання відповідних міжнародних угод.

Удосконалення організаційно-управлінської бази

·        Призначити  головних конструкторів систем і агрегатів випуску вертольотів за технологією США і стандартами НАТО ( Блек-Хок).

·        Визначити підприємства та організації України, що будуть виконувати функції розробників і виготовлювачів вертольоту та його агрегатів, вузлів, систем, комплектуючих виробів і матеріалів, забезпечувати сертифікацію типу і виробництва вертольоту

·        Створити відповідне об‘єднання підприємств та організацій для розв‘язання проблеми створення легкого вертольоту

·        Сконцентрувати зусилля підприємств та організацій з різних галузей шляхом їх переведення до сфери управління Мінпромполітики України

·        Створити головні науково-дослідні організації для забезпечення потреб виробництва вертольотів у сертифікованих матеріалах і технологіях

Фінансово-економічні аспекти

·        Передбачити щорічні витрати державного бюджету на програму створення легкого вертольоту в Україні

·        Забезпечити умови інвестування в програму створення середнього вертольоту  за технологією США (НАТО) типу Блек-Хок і кредитування підприємств та організацій, зайнятих в ній

·        Внести зміни до законодавства умов перетину кордону продукції та послуг, що поставляються в рамках міжнародної науково-технічної та виробничої кооперації в процесі створення легкого вертольоту

Кадрові питання і підготовка фахівців :

·        Створити умови для підготовки нових управлінських, інженерних, технічних та робітничих кадрів, а також підвищення кваліфікації персоналу для участі в реалізації Програми випуску і експлуатації вертольотів типу Блек-Хок за технологією США (НАТО).

 

Матеріально-технічне забезпечення

·        Створити схеми постачання сировини, напівфабрикатів, матеріалів, ресурсів та ін. для забезпечення виконання «Програми» випуску вертольотів за технологією США (НАТО) типу Блек-Хок.

План заходів з розв‘язання кожного із зазначених завдань буде сформовано на стадії розробки проекту Програми, при цьому заходи щодо створення вертольотів для потреб збройних сил та силових структур формуються окремо!

 

6. Очікувані результати виконання Програми, визначення її ефективності

 

Вбачається, що реалізація Програмисприятиме:

o   подоланню кризових явищ в галузі авіабудування та суміжних галузях, створенню та розвитку серійного виробництва вітчизняної вертолітної техніки;

o   задоволенню потреб держави та приватних структур у вертолітній техніці та підвищенню експортного потенціалу України;

o   розвитку високотехнологічного сектору вітчизняної економіки та підвищенню її конкурентоспроможності в цілому;

o   налагодженню та розвитку стратегічного партнерства авіабудування України з провідними світовими виробниками авіаційної техніки, особливо з США і країнами, які входять до Північно-Атлантичного альянсу!

o   розширенню взаємодії держави і приватного бізнесу та створенню умов для залучення приватного капіталу для інвестування розвитку галузі;

o   відновленню та якісному розвитку наукового, інженерно-технічного, виробничого та управлінського кадрового потенціалу галузі;

o   формуванню науково-технічного доробку у перспективних напрямах розвитку авіабудування;

o   підвищенню інвестиційної привабливості галузі за рахунок збільшення питомої ваги «нематеріальної» складової в активах авіаційних підприємств та «нематеріальних» товарів у загальному обсязі експорту.

 

За умови систематичного та у передбачених обсягах фінансування Програми, її реалізація в період 201?-2025 роках забезпечить:

§  випуск близько 100 середніх вертольотів типу Блек-Хок (за стандартами НАТО) та іншої авіаційної продукції загальною орієнтовною вартістю 400,0 млн. дол. США (тут і надалі вартісні оцінки наводяться в еквіваленті долару США);

§  чистий сумарний прибуток підприємств не менше, ніж 20,0 млн. дол. США;

§  надходження до держбюджетів різного рівня близько 130,0 млн. дол. США;

§  зростання середньомісячної заробітної плати працівників галузі до 2-х разів.

 

Реалізація Програми відкриє можливості створення нових робочих місць, розрахунок орієнтовної кількості яких, а також соціальний ефект від запровадження Програми наведено нижче в таблиці.

 

Орієнтована потреба державних структур у середньому вертольоті на період до 2025 року

100 машин

Орієнована ціна  вертольоту Блек-Хок

3 млн. дол. США

Орієнтовна загальна вартість поставок 100 вертольотів

300 млн. дол. США

Орієнтовна сума перерахувань до держбюджетів всіх рівнів на період поставок 100 вертольотів 

90 млн. дол. США

Орієнтовна річна середня заробітна плата одного працюючого

6 000 дол. США

Орієнтовна кількість додатково створених робочих місць на вертольотобудівних підприємствах на період поставок 100 вертольотів

10 000 чоловік

Орієнтовна кількість додатково створених робочих місць на суміжних підприємствах

80 000 чоловік

Орієнтована сума перерахувань до держбюджетів всіх рівнів на період поставок 100 вертольотів від  додатково створених робочих місць на суміжних підприємствах

220 млн. дол. США

           

7. Оцінка фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів, необхідних для виконання Програми

 

Фінансування Програми випуску вертольотів за технологіями США типу Блек-Хок (стандарти НАТО) передбачається здійснювати за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел: інвестиційних та інноваційних фондів, кредитів, позичок, власних коштів підприємств.

В таблиці нижче наводяться попередні оціночні витрати на створення виробництва середніх вертольотів типу Блек-Хок  за запропонованими можливими варіантами:

 

 

 

Варіант створення виробництва вертольотів

в Україні

Витрати бюджету,

млн. дол. США

Позики, кредити, кошти підприємств, млн. дол. США

Загальні витрати,

млн. дол. США

Модернізація

діючих моделей вертольотів

30

30

60

Виробництво українського вертольота покращеної модифікації із застосуванням українських комплектуючих

20

20

40

Освоєння повного циклу виготовлення на основі ліцензійного типу вертольота із застосуванням українських комплектуючих

70

70

140

Закупівля вертольотів за імпортом

>200

-

>200

          Обсяги держбюджетного фінансування на виконання завдань та заходів Програми у складі бюджетних програм визначатиме Мінпромполітики України під час формування Закону про Державний бюджет України на відповідний рік.

Мінпромполітики України також визначатиме напрямки бюджетного фінансування в рамках завдань і заходів Програми, які виконуватимуться у відповідному році, а саме: прикладні дослідження, науково-дослідні, дослідно-конструкторські та дослідно-технологічні роботи; капітальні вкладення; бюджетна частина коштів, призначених для обслуговування кредитів, наданих підприємствам-виконавцям завдань та заходів Програм

            В процесі розробки проекту Програми мають бути передбачені витрати на:   технічне переоснащення виробничих потужностей; прикладні дослідження; створення принципово нових технологій та засобів їх реалізації; створення системи супроводження в експлуатації вертолітної техніки; удосконалення системи забезпечення нормативною документацією; заходи соціального спрямування.

            Частка бюджетного фінансування на першому етапі реалізації Програми визначалася з урахуванням того, що створення вертолітної галузі в Україні не мало прецедентів, а також того, що у попередні періоди бюджетне фінансування розв‘язання проблеми створення виробництва вертольотів в Україні не здійснювалося.

Голова робочої комісії з розробки Концепції до державної програми розвитку вертолітної авіації України, представник Спілки офіцерів України

                                                                                                              М.Зеленський

 

Заступник голови комісії з напрямку науково-технічного і фінансового обґрунтування  Концепції, директор інвестпроекту АО Мотор-Січ

                                                                                                               В.Семенов

Sikorsky UH-60 Black Hawk[ред. • ред. код]

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

Sikorsky UH-60 Black Hawk

UH-60L Blackhawk вертоліт на польоті в Іраку. 2004

UH-60L Blackhawk вертоліт на польоті в Іраку. 2004

Тип

Багатоцільовий вертоліт

Розробник

Sikorsky Aircraft Corporation

Виробник

Sikorsky Aircraft

Перший політ

24 листопада 1974

Початок експлуатації

1979

Статус

експлуатується

Основні експлуатанти

Армія США

Роки виробництва

1979 — по т.ч.

Одиниць вироблено

2600

Вартість одиниці

14 млн.$

Варіанти

UH-60A, EH-60C, НН-60D, МН-60А, МН-60А, МН-60G, VH-60A, UH-60B, YEH-60B, YSH-60B, SH-60B, SH-60F, НН-60J, UH-60J, МН-60К, UH-60L, VH-60N, UH-60P, UH-60Q, S-70A, S-70B-6, S-70C, WS-70

Країни-оператори UH-60 Black Hawk

UH-60 Black Hawk (англ. SikorskyUH-60 BlackHawk  — «Чорний Яструб») — американський тактичний багатоцільовий вертоліт, призначений для перевезення особового складу та різноманітних військових вантажів, а також для евакуації поранених та транспортування великогабаритних вантажів.

Зміст

  [сховати

·         1Історія

·         2Загальна будова

·         3Модифікації вертольота

·         4Швидкісні характеристики

·         5Галерея

·         6Див. також

·         7Посилання

Історія[ред. • ред. код]

Загальна будова[ред. • ред. код]

Модифікації вертольота[ред. • ред. код]

·         YUH-60A  — базовий вертоліт для випробувань. Перший політ 17 жовтня 1974. Побудовано 3 одиниці.

·         UH-60A Black Hawk — основний серійний варіант вертольота для армії США. Екіпаж 4 особи, перевозить до 11 озброєних десантників. Двигун T700-GE-700. Вироблявся протягом 1977–1989.

·         UH-60C Black Hawk — модифікована версія вертольота для здійснення управління.

·         UH-60A Credible Hawk — вертольоти поставлялися у ВПС США в середині 1980-х років як рятувальний варіант під час бойових дій. Екіпаж вертольота оснащений бронесидіннями із комбінованої броні (карбід бора/композіційний матеріал на основі кевлара), розрахованими на захист від куль малокаліберної зброї при стрільбі з близької дистанції. Крісла здатні витримувати перевантаження 48g при ударі вертольота об землю.

·         EH-60C Black Hawk — для виконання спеціальних операцій РЕБ

·         НН-60D Night Hawk — нічна модифікація вертольота, призначена для ВПС США.

·         МН-60А Velcro Hawk — 30 машин UH-60А, модифіковані для виконання спеціальних операцій.

·         МН-60А Embassy Hawk — модифікація вертольота для дій на європейському ТВД.

·         CH-60E — варіант транспортного вертольота для морської піхоти США.

·         UH-60L Black Hawk — модель UH-60A з новим двигуном T700-GE-701C та удосконаленою системою керування. Вироблявся протягом 1989–2007.

·         UH-60M Black Hawk— модель UH-60A з новим двигуном T700-GE-701D та удосконаленою системою керування. Виробництво з 2006 року. Планується на заміну застарілого UH-60s.

·         UH-60M Upgrade Black Hawk — удосконалений варіант UH-60M. Польотні випробування розпочати в серпні 2008.

·         EH-60A Black Hawk — модифікація вертольота UH-60A. Не прийнята на озброєння.

·         YEH-60B Black Hawk — модифікація вертольота UH-60A зі спеціальним радаром.

·         EH-60C Black Hawk — удосконалений варіант UH-60A з модифікованою системою електронного обладнання та зовнішньою антеною. Не прийнята на озброєння.

·         EUH-60L — удосконалений варіант UH-60L створений для управління повітряно-десантними підрозділами армії США.

·         EH-60L Black Hawk — удосконалена модель EH-60A.

·         UH-60Q Black Hawk — модифікація вертольота UH-60A для медичної евакуації поранених. Отримав прізвисько Дастофф (DUSTOFF) за безперечну службу та надійність.

·         HH-60L — удосконалений медичний варіант UH-60L.

·         MH-60A Black Hawk — UH-60A з новими двигунами T700-GE-701 та удосконаленою авіоникою, навігаційною системою та системою керування.

·         MH-60K Black Hawk — армійський варіант для сил спеціальних операцій; обладнаний бортовою ІЧ-системою для виявлення цілей, системою нічного бачення, двигунами Т700-GE-701С. Перебуває на озброєнні 160-го полку спеціальних операцій («англ. NightStalkers») у Форті КемпбеллКентуккі.

·         MH-60L Direct Action Penetrator — армійський варіант для сил спеціальних операцій; оснащений комплексом озброєння, у тому числі ракетами «Хеллфайр», 30-мм автоматичною гарматою M230, 70-мм некерованими ракетами класу «повітря-поверхня» тощо. Перебуває на озброєнні 160-го полку спеціальних операцій.

·         HH-60M — удосконалений медичний варіант UH-60M для армії США.

·         UH-60A RASCAL  — спеціальна версія вертольота для НАСА (NASA)

·         VH-60D Nighthawk — VIP-варіант вертольота морської піхоти США HH-60D, який використовується для транспортування Президента США.

·         VH-60N Whitehawk — модифікований VIP-варіант вертольота UH-60A для транспортування Президента США та інших VIP-осіб. На службі знаходиться 9 екземплярів.

Швидкісні характеристики[ред. • ред. код]

·         Максимально допустима швидкість: 361 км/год

·         Максимальна швидкість: 296 км/год

·         Крейсерська швидкість: 282 км/год

·         Sikorsky SH-60 Seahawk

·         Падіння «Чорного яструба» (фільм)

Посилання[ред. • ред. код]

 

Вікісховище має мультимедійні дані за темою: Sikorsky UH-60 Black Hawk

              

                                                Додаток  № 1

 

 

Реорганізація системи керівництва і управління вертолітною авіацією.

Наявність підрозділів, відділів, служб і управлінь у таких структурах як сухопутні війська ЗСУ, військово-морських та військово-повітряних силах, міністерстві внутрішніх справ включно національній гвардії , державній прикордонній службі, міністерстві надзвичайних ситуацій, в структурах цивільної авіації, в комерційних організаціях, наприклад «Українські вертольоти» та інших, говорить про те, що керівництво суспільними процесами, бойовими діями та народним господарством потребує всебічного забезпечення вертолітною авіацією воєнного і багатоцільового застосування. Але розгалуженість, відсутність єдиної схеми обслуговування, модернізації та удосконалення авіатехніки, єдиного організуючого центру конструювання вертольотів, вузлів і агрегатів, підготовки авіа спеціалістів, координації дій щодо налагодження взаємодії в плані застосування вертолітної авіації вимагає необхідності проведення реорганізації і створення єдиного департаменту (управління) в структурі кабінету міністрів України.

В результаті проведення пропонованої «Державною програмою» реорганізації та створенням єдиного центру управління (державною) вертолітною авіацією ВАУ відбудеться централізована координація всього державного людського інтелектуального ресурсу, схем експлуатації і обслуговування вертолітної техніки, з'явиться можливість в єдиному відомстві знати проблеми і завдання ВАУ, розробляти напрямки розвитку всієї вертолітної авіації, модернізації та удосконалення систем управління чіткого становлення на державну основу окремого напрямку - випуску своїх типів українських вертольотів, використання їх у силових відомствах, миротворчих місіях, народному господарстві та бізнесі.

Важливим аспектом в плані реорганізації системи управління ВАУ є максимальне скорочення бюрократичної складової схем і зв'язків через відомчі і корпоративні інтереси і стане можливим оперативне вирішення всіх завдань пов'язаних з розвитком і діяльністю вертолітної авіації. Такий крок принесе буквально через рік-два суттєві здобутки у державний бюджет, піднесе на вищий рівень технології і виробництво.

 

Реорганізація дасть можливість тим, хто літає - літати і виконувати конкретні завдання, хто обслуговує - обслуговувати, конструкторам конструювати без втручання посередницьких чи консервативних структур, позбавить необхідності конкретним замовникам і виконавцям займатися бюрократичними проблемами, тиловим рутинним господарством, лобіюванням інтересів, зайвими погодженнями і узгодженнями та іншими не притаманними справами такій високоінтелектуальній і високотехнологічній сфері діяльності як вертолітна авіація.

 

До «Державної програми» розвитку УВА пропонується об'єднання в одне управління армійської авіації при міністерстві оборони України всіх до нині розгалужених структур, що експлуатують вертольоти АА сухопутних військ, ДПСУ, МВС(НГУ), BMC, МНС. Така позиція робочої групи по розробці ДП обґрунтовується наступними переконливими аспектами:

1.     Можливістю єдиного централізованої управління вертолітною авіацією, що забезпечуватиме діяльність всіх силових структур, зручністю володіти загальною ситуацією в питаннях експлуатації авіатехніки,регламентів і обслуговування, заявок на ремонти і дообладнання. Об'єднання в одне управління дасть можливість безпосередньо одній структурі взаємодіяти з головним розробником і проектантом авіаційної техніки, вузлів, агрегатів, випуску своїх українських вертольотів, виходячи з інтересів забезпечення обороноздатності України.

2.      Можливістю створення єдиного підпорядкованого управлінню АА МОУ центру підготовки і перепідготовки льотного складу та ITC.

3.      Об'єднання в одне управління усуне залежність від прямого підпорядкування керівників вертолітної авіації далеким від авіації структурам (приміром командуванню сухопутних військ), зменшить бюрократичну залежність від десятків інстанцій та дасть змогу оперативно реагувати на всі проблеми і виклики, виключить необхідність розпорошення висококласних спеціалістів на існуючі в даний момент підрозділи армійської авіації, зосередить кращі кадри в єдиному керівному і інженерно-аналітичному центрі.

4.      Суттєво обмежить (звузить) спектр можливих зловживань і закулісної боротьби по виділенню коштів з державного бюджету, відпаде необхідність кожній структурі, що експлуатує вертольоти доводити першочерговість саме її потреб в плані обслуговування і застосування авіатехніки.

5.      Надасть можливість перекривати з єдиного центру потреби в застосуванні авіатехніки там де вона найбільше потрібна чи потребує негайного використання.

6. Забезпечить можливість ротації і переміщення кадрів (пілотів, спеціалістів ІАС, виходячи з найважливіших необхідностей для державних потреб, а не відомчих чи корпоративних інтересів. Кращі спеціалісти, виконавці і авіаційна техніка завжди будуть там, де це найбільше потрібно.

Дійсний додаток до розділів «Програми розвитку ВАУ» отримав аргументовану підтримку всіма учасниками круглого столу з питань розвитку вертолітної авіації 18.07.2014 року, представництвом від всіх структур, що використовують для забезпечення своєї діяльності вертольоти.

(Протокол КС долучається).

 

 Додаток 2 до концепції «Державної програми» розвитку вертолітної авіації України

(Щодо підготовки льотного складу та спеціалістів ІАС ) для забезпечення потреб в обслуговуванні та експлуатації вертолітної техніки, комплектування підрозділів які використовують у своїй діяльності вертольоти.

пропонуються такі напрямки льотного складу та фахівців ІАС:

1.    Підготовка пілотів для підрозділів армійської авіації на базі Харківського університету повітряних сил з освітнім рівнем бакалавр.

2.      Підготовка льотного складу для армійської авіації та запасного резерву на базі середньої освіти в авіаспортклубах.

3.      Підготовка льотного складу для цивільної авіації і однієї ескадрильї для армійської авіації з освітнім рівнем бакалавр на базі Кременчуцького авіаційного коледжу.

4.     Спеціалістів ITC, фахівців обслуговування систем, обладнань, вузлів і агрегатів проводити на базі навчальних закладів, що мають кафедри або загальну навчально-методичну базу в системі міністерства освіти України, а для більш вузької спеціалізації в навчальних закладах військової освіти.

5.     Перенавчання льотного та спеціалістів ІАС на базі центру перепідготовки і перенавчання з відповідною сертифікацією

6.     Підготовку науково-дослідницьких кадрів , конструкторів для КБ проводити в системі вищої освіти, виходячи з потреб АКБ ВАУ.

7.     Конструкторське бюро повинно мати представництво у департаменті ВАУ, а складатись має з підрозділів при технологічних ланках підприємств, які займаються модернізацією, удосконаленням та випуском вертольотів, вузлів, агрегатів та спеціального обладнання

8.     Об'єднати наукову думку навколо розвитку вертолітної авіації України має авіаційне об'єднання Мотор-Січ.

9.     Заявником (замовником) на кадрові потреби структур ВАУ має виступати управління АА МОУ і потрібна міжвідомча  комісія ВАУ виходячи з військових потреб і потреб народного господарства.

10.Щорічно заявкою від департаменту ВАУ має затверджуватися державне замовлення, підкріплене фінансуванням державного бюджету.

 

Відпрацював - голова робочої групи член СОУ  п-к                          М.Зеленський